2013年12月17日火曜日

Around The Pink City


インドレポート パート3

インドでの天気は滞在中ずっと良くて、乾燥していました。
ピンクシティを少し歩いてみました。
人々の様子や大衆食堂、リアルなインドをより感じられる気がします。

The weather was sunny and dry during my trip in India. We walked around the Pink City. I felt the real India!






眠っていた女の子。

A sleeping girl. :)


スイーツショップ。

Sweets shop.




LMBでランチ。ラジャスタン地方のインド料理、ラジャスターン・ターリーを
食べましたが、辛すぎ、甘すぎで極端でした。(これらを混ぜて食べるんだそう)
リアル・インドを楽しみました。

Lunch at LMB the restaurant. The Rajasthan Thali was too hot and too sweet, I've never tasted before. That was the real India. :)



photos by momo
 

0 件のコメント:

コメントを投稿